Laki Hensem VS Laki X Hensem

Bacalah erk…lps bc rse nk tergelak laks..ehehehe…

Kalau lelaki handsome pendiam

Perempuan akan cakap: woow, cool giler…

Kalau lelaki tak handsome pendiam

Perempuan akan cakap: eh perasan bagus…

Kalau lelaki handsome berbuat jahat

Perempuan akan kata: nobody’s perfect

Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat

Perempuan akan cakap: memang…. muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu

Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!

Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu

Perempuan akan kata: entah2 kawan dia…

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik

Perempuan akan kata: sepadan sangat…

Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik

Perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih

Perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..

Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih

Perempuan akan kata:…(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)…

Kalau lelaki handsome penyayang binatang

Perempuan akan cakap: perasaannya halus…penuh kasih sayang

Kalau lelaki tak handsome penyayang binatang

Perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi…

Kalau lelaki handsome bawa BMW

Perempuan akan cakap: matching… hebat luar dalam

Kalau lelaki tak handsome bawa BMW

Perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?…

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar

Perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar

Perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?…

Kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan

Perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen

Kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan

Perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu….

Kalau lelaki handsome bersedih hati

Perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on

Kalau lelaki tak handsome bersedih hati

Perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

Kata Aku:

Biar xhensem rupa tp aty hensem…LOL

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: